Notícies destacades

Contacta amb nosaltres https://www.facebook.com/Joventut.Malgrat.de.Mar/

Total de visites:

divendres, 17 de juny del 2011

I BAIXADA DE CARRETONS A MALGRAT DE MAR

I BAIXADA DE CARRETONS A MALGRAT DE MAR

Dimarts, dia 16 d’agost Concentració de totes les colles participants a les 17:00 h a l'av. Joaquima de Vedruna.

El jurat premiarà el 1r, 2n i 3r classificat de cada categoria segons els indicadors esmentats a les bases un cop hagi baixat l’últim carretó.

Inscripcions i bases  del 20 de juny al 13 d'agost Matins de juliol i agost 9 a 15:00 h i tardes de juliol de les 17:00 h a les 19:30 h a l'Àrea de Serveis Personals c/ Ramon Turró, 47

Bases:

1- Requisits pels participants:

- La baixada de carretons no és una cursa ni cap competició sinó una

manera de passar-ho bé i fer espectacle.

- Hi podrà participar tothom, individualment o per grups.

- És obligatori respectar les indicacions de l’organització.

- No es poden fer accions que puguin perjudicar els organitzadors,

col•laboradors, públic i demés participants.

• Edats:

- Categoria A: de 6 a 10 anys, han d’anar acompanyats del pare/mare o tutor legal.

- Categoria B: d’11 a 17 anys, han de portar l’autorització signada pel pare/mare o tutor legal.

- Categoria C: de 18 anys endavant.

- Els carretons s’hauran d’exposar el dia 13 d’agost a la plaça Anselm Clavé a partir de les 11:00 h del migdia, per fer les verificacions.

- Els carretons que passin la verificació, segons les bases, se’ls identificarà per part de l’organització.

- Les persones participants hauran de presentar-se el dia 16 d’agost a les 17:00 minuts abans de l’inici (18:00 h), de la baixada als organitzadors i col•laboradors per presentar les autoritzacions si és pertinent.

- És molt recomanable que els participants vagin equipats amb guants, pantalons llargs i casc.

- Els participants poden disfressar-se d’acord amb l'invent.

- No s’han de fer maniobres que puguin posar en perill la seguretat dels altres participants i la del públic.

- Els responsables de l’organització de la baixada de carretons es reserven el dret de prohibir la participació a totes aquelles persones que no compleixin la normativa o que no estiguin en condicions per fer la baixada amb seguretat. També podran intervenir en qualsevol incident que pugui haver-hi al llarg de la baixada.

- Igualment, es reserven el dret de fer alguna excepció en el compliment de les característiques dels carretons sempre que tingui coherència i tots els responsables hi estiguin d’acord.

2- Requisits dels carretons:

- Ha de ser de construcció pròpia.
- No motoritzat i sense pedals.


- Mínim 3 rodes.

- Ha de tenir frens i direcció adequats per la seguretat de cada tipus de carretó.

- No pot portar cap mena de sistema de propulsió.

- No es pot utilitzar en la seva construcció la base d’un automòbil.

- El carretó ha de tenir un suport per ser remolcat tant pel davant com pel darrera.

- L’estructura del carretó ha d’ésser adequada de manera que no sobresurtin els elements perillosos (barres de ferro, fustes, canyes, etc.) que puguin perjudicar als espectadors i/o als propis participants.

- No es poden transportar animals de manera que perilli la seva integritat física, la dels participants o la dels espectadors.

- Les rodes del carretó han de ser prou segures i han d’estar ben subjectes a la carcassa.

- No es poden portar grans pesos en el carretó (aigua o altres elements).

- El carretó serà revisat per l’organització i col•laboradors abans de sortir i si es considera serà retirat de la participació.

- Al finalitzar la baixada, el carretó serà retirat de la via pública per tal de no obstaculitzar el pas d’altres carretons i/o la circulació dels vehicles.

3- Indicadors per la valoració dels carretons.

a/ En aquest apartat es tindrà en compte l’originalitat del carretó en referència a la qualitat de l’acabat. Puntuació: del 1 al 10.

b/ En aquest apartat es tindrà en compte el treball en equip, membres que han participat en la construcció del carretó. Com també els membres que participen animant la colla el dia de la baixada. Puntuació del 1 al 10.

c/ En aquest apartat es tindrà en comte la Coreografia o temàtica, indumentària dels participants.

Puntuació: del 1 al 10.
d/ En aquest apartat es tindrà en compte l’aerodinàmica del carretó.

Puntuació; del 1 al 10.
4.Notes informatives:

1-El jurat premiarà el 1r, 2n i 3r classificat de cada categoria segons els indicadors esmentats en aquestes bases un cop hagi baixat l’últim carretó.

La baixada de Carretons serà individual, per categories i en l’ordre que determini l’organització.

2-Es podran presentar les instàncies al registre de l’Ajuntament, adreçades a la Regidoria de Joventut al c/ Ramon Turró, 47. Un cop les bases es pengin a la web municipal, i el període d’inscripció serà del 20de juny al 13 d’agost de 2011.

3- Un cop finalitzi l’activitat els carretons s’han de retirar i cada colla participant haurà de fer-se’n responsable

Coorganitza: Colla de Diables Ratpenatsinfernals i la Regidoria de Joventut