Notícies destacades

Contacta amb nosaltres https://www.facebook.com/Joventut.Malgrat.de.Mar/

Total de visites:

dilluns, 15 de juny del 2015

Vols saber més sobre l'Anna?


Hola sóc l’Anna Cruz i Mir, tinc 18 anys i vaig néixer a Malgrat.

Actualment he acabat el batxillerat a l’institut Ramon Turró i Darder i estic a punt de fer la selectivitat, i l’any vinent m’agradaria estudiar medicina.

A part de cursar els estudis a Malgrat, també he participat en diverses entitats del poble:

Vaig estar 3 anys a l’escola Dansamar de Malgrat, on vaig adquirir la major part dels meus coneixements de dansa i a més des de l’escola també vaig col·laborar en algunes representacions que varem fer a la nostra vila.

A banda de la dansa vaig fer patinatge al Club Patinatge Artístic de Malgrat.
També vaig estar a l’escola de música municipal on estudiava violí fins al seu tancament i posteriorment vaig iniciar els meus estudis de música al Contrapunt.
A més he estat durant dos anys al Club Tennis Malgrat, i durant uns anys vaig estar vinculada a la protectora d’animals del nostre poble.

Pel que fa als meus gustos personals i aficións, m’agrada molt la biologia i tot el que està relacionat amb ella, m’agrada escoltar música, sobretot grups catalans de rumba i Ska.
M’agrada força la fotografia i en el meu temps lliure fer esport.

Perquè he decidit presentar-me com a Pubilla de Malgrat?

Van venir a fer una xerrada a l’institut i en va cridar molt l’atenció, vaig pensar que seria una bona manera de tornar a recuperar la tradició al nostre poble, una tradició que està molt arrelada a molts pobles de Catalunya i que aquí es va perdre fa uns anys.

A mes tinc una molt bona amiga que va ésser Pubilla de Sant Pol i me’n ha parlat molt bé d’aquesta tradició, així que tinc moltes ganes d’emprendre aquesta nova etapa i representar a Malgrat arreu del territori